Ziua 1
Îmbarcarea în autocar se face din Municipiul Iași (din fața Palatul Culturii din Iași – înainte de bariera parcare, ora 06:00), Municipiul Roman (Agenția Aliseb Tours Roman Piața Gării ora 07:00) Pașcani (Hotel Central ora 07:30) pe traseu: Iași – Vaslui – Tecuci – Galați – Tulcea– Murighiol. Începem călătoria spre Murighiol unde ne vom îmbarca în șalupe cu destinația Uzlina, pe traseul Brațul Sf. Gheorghe, Dunărea Veche, Canalul Uzlinaunde.
Murighiol este un punct de atracție pentru cei care își petrec vacanțele în Delta Dunării. Murighiolul, localitate cu o istorie bogată, care vine din antichitate, când actuala vatră a satului era port la Marea Neagră, dar și la vechiul Danubiu, beneficiază de cateva atuuri pe care le au doar puține localități românești.
Izvoarele istorice arată că satul Uzlina, amplasat pe un grind cu același nume, situat în preajma unui lac omonim, a fost, timp de peste 200 de ani, o prosperă comunitate de pescari. Populația era formată doar din lipoveni care se îndeletniceau cu pescuitul și cu creșterea animalelor
Cazarea și cina vor avea loc Hotel Cormoran Resort 3*** (sau similar în funcţie de disponibilitatea momentului).
Ziua 2
De dimineață, după micul dejun, plecăm într-o excursie de 2-3 ore pe lacurile Uzlina și Pojarnia după care vom servi prânzul în aer liber (dacă vremea permite).
Lacul Pojarnia se află în inima Deltei Dunării, cea mai simplă cale de acces fiind de pe Brațul Sfântu Gheorghe. Intarea pe acest lac se face de pe Lacul Uzlina, numai cu barca. Aici se poate pescui la caras, știucă, biban și crap. Nimic nu se compară când navighezi pe un lac plin de nuferi, sau când întâlnești în călătoria ta colonii de păsări. Lacurile acestea oferă adevărate spectacole ce merită privite.
După-amiază timp liber: piscină, tenis de câmp, tenis de masă, volei, baschet, biliard, etc.
Delta Dunării este o zonă naturală unică și impresionantă din România, situată în sud-estul țării, la granița cu Ucraina. Aici se găsește cea mai mare deltă din Europa și a doua din lume, după Delta Nilului, iar peisajul ei mirific este dominat de canale, lacuri și vegetație luxuriantă.
Această zonă este cunoscută pentru biodiversitatea sa bogată și pentru numeroasele specii de plante și animale care își au habitatul aici.
Astfel în Delta Dunării vei întâlni locul perfect de rexalare. Pe lângă peisajele mirifice pe care le vei observa, vei putea desfășura și o serie de activități în aer liber după bunul plac.
Delta Dunării este bine cunoscută ca fiind locația ideală pentru iubitorii de pescuit. Fie că ești un pescar profesionist sau amator, Delta Dunării este locul perfect pentru o escapadă cu prietenii și o relaxare bine meritată în mijlocul naturii.
La final de zi vom lua cina și ne vom odihni în aceeași locație.
Ziua 3
În cea de a trei zi după micul dejun puteți desfășura activități în aer liber: posibilitate închiriere undițe pentru pescuit, concursuri de îndemânare, campionat ping-pong. Opțional excursii cu ambarcațiuni.
Dacă îți dorești să cunoști Delta Dunării în toată splendoarea ei, atunci traseele de o zi sunt ceea ce cauți. Cu siguranță vei avea un concediu de neuitat pe care îl vei povesti cu drag prietenilor.
Poți opta pentru o excursie cu ambarcațiunile locale. Traseele scurte sunt gândite special pentru cei care vor să cuprindă esența Deltei într-o amintire inedită. Excursiile variază între 2 și 3 ore, astfel vă oferim o experiență accesibilă. O adevărată capsulă de timp calitativ petrecut în labirinturile de ape.
Vom lua un prânz tradițional unde se pot servi preparate din pește. După-amiază timp liber: piscină, tenis de camp, tenis de masă, volei, baschet, biliard, etc.
Mâncarea tradițională în Delta Dunării este unul dintre motivele pentru care turiștii se întorc în deltă. Aici vei întâlni peștele în mai multe moduri decât se prepară carnea de porc. Absolut tot ce se face din porc, ei fac din pește și chiar plusează cu câteva rețete.
Pe seară vom organiza o cină câmpenească la foc de tabără. Cazarea va avea loc în aceeași locație.
Ziua 4
După micul dejun, ne luăm rămas bun de la Delta Dunării și ne îmbarcăm, cu tot cu bagaje, într-o ultimă incursiune prin Delta către Murighiol, de unde vom lua autocarul pentru întoarcerea acasă.
Ne întoarcem la Iași, unde vom ajunge spre seară, în funcție de condițiile de trafic.
Tariful include:
- Transport autocar top confort, dotat cu aer condiționat, scaune rabatabile, linie audio-video, clasificat 4**** Top Luxury confort.
- Cazare Hotel 3*** (Cormoran Resort sau similar).
- All Inclusive (mic dejun, prânz, cină și foc de tabără).
- Asistență turistică din partea agenției.
Tariful nu include:
- Intrările la obiectivele turistice.
- Plimbarea cu barca pe Dunăre.
- Nu necesită ghid local.
- Alte servicii decât cele menţionate în program.
Important:
- Pentru copii 0-2 ani este gratuit, iar copii 2-10 ani beneficiază de 30% reducere, dacă sunt însoțiți de părinți sau bunici.
- Tariful este valabil pentru un grup de 40 de persoane;
- Pentru un grup mai mic de 40 de persoane, tariful se recalculează; Daca grupul este sub 30 persoane, circuitul truistic se reprogramează .
- Agenția Aliseb Tours Romania poate schimba ordinea obiectivelor turistice și ordinea opționalelor din program, fără a afecta structura programului.
- Politica de achitare- Programul se achita 30% odată cu înscrierea , diferența in rate sau total cel târziu cu 15 zile anterior plecării . Locurile in autocar se ocupa functie de data achitării programului .
- Se recomanda asigurare medicala si asigurare storno .
- Este necesar pasaport biometric, valabil minim 6 luni de la data întoarcerii din program pentru programele in tarile din afara Spatiului European .
Nota: Locurile in autocar se distribuie incepand cu a doua bancheta in ordinea achitării avansului.
OBSERVATII generale de calatorie:
1) tarifele de intrare la obiectivele turistice se achita la fiecare in parte in moneda locala si se pot modifica de catre autoritatile locale independent de agenție;
2) camerele single se confirma doar de catre agentie si se achita diferenta;
3) clasificarea pe stele a unitarilor de cazare este cea atribuita de institutiile abilitate in domeniul turismului din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; existenta anumitor facilitati precum minibar, balcon, frigider, cana fierbator pentru prepare ceai/cafea in fiecare camera, wi-fi in camera, etc nu pot fi garantate de catre agentie atat timp cat se asigura categoria de stele mentionata in programul detaliat. Unitatea de cazare poate solicita taxe suplimentare (minibar /frigider, seif, aer conditionat etc), turistul având obligată sa le achite si se informeze asupra acestora inaintea utilizarii acestor servicii. Este interzis fumatul in camerele unitatilor de cazare (cu exceptia camerelor pentru fumatori). In caz contrar, turistul va suporta toate penalizarile impuse de unitatea de cazare. Eventualele daune produse de turist in unitatea de cazare revin ca obligatie de plata acestuia. In cazul serviciilor de mic dejun tip bufet, este strict interzis luarea de rezerve alimentare (sandwich suc , etc , la pachet .)
4) Agentia Aliseb Tours Romania nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
5) daca pentru pentru efectuarea calatoriei este necesara indeplinirea de catre Calator a unor formalitati suplimentare (de exemplu, calatoria impreuna cu minori, situatia in care numele calatorului este schimbat ca urmare a casatoriei/desfacerii ei etc.), acesta are obligatia de a indeplini toate cerintele legale. Pentru o informare optima, agentia recomanda si consultarea site -ului www.politiadefrontiera.ro si a site-ului Ministerului Afacerilor Externe a Romaniei: http://www.mae.ro, pentru informatii complete privind Regimul de calatorie in strainatate, cat si in ceea ce priveste conditiile de calatorie/intrare pe teritoriul tarii/tarilor de destinatie.
6) daca tara de destinatie impune obligativitatea efectuarii unor teste PCR pentru virusuri (SARS COV 2, sau alt tip de virus) sau obligativitatea de vaccinare, acestea din urma cad in responsabilitatea turistului si nu obliga agentia de turism la vreo despagubire sau anulare gratuita a rezervarii.
7) distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup; in cazul in care turistul are cerinte speciale cu privire la cazare (camere alaturate, camere cu balcon, etc) nu vor fi considerate confirmate decat in masura disponibilitatii de la fata locului.Mesele incluse in program sunt de categorie meniu standard, fix pentru toti turistii la fel. Orice solicitare de schimbare a acestuia se considera drept cerere speciala si se achita extra la fata locului de catre turist. Agentia de turism nu garanteaza meniuri speciale, nu are obligatia de a se informa cu privire la preferintele sau regimurile culinare ale turistilor, acestea fiind satisfacute in masura posibilitatilor la fata locului. Nominalizarea hotelurilor se va face la cerere dupa transmiterea informarii de plecare (cu 2 zile inainte de inceputul calatoriei, prin exceptie cu 24 ore inainte de plecare). Mentiunea in program a denumirii hotelului continuata de expresia asau similara face referire doar la categoria de confort si regimul de masa al hotelului.
8) ghidul/ conducatorul de grup poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice fara a afecta structura programului; in caz exceptional, obiectivele din program se pot inlocui cu altele doar din motive care nu tin de agentie sau turisti (conditii meteo, restrictii de acces, cauze naturale, decizii care tin de autoritati);
9) conform reglementarilor internationale, serviciile de ghidaj in interiorul muzeelor si la obiectivele turistice pot fi asigurate doar de catre ghizii locali; ghidul roman va face o prezentare in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care se achita taxe ghizi locali in programul turistic sau daca grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia la fata locului.
10) agentia nu este raspunzatoare pentru deteriorarea, pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
11) este obligatorie respectarea instructiunilor ghidului insotitor si intervalele orare date de acesta; este obligatorie respectarea masurilor de pandemie in vigoare. Pentru obiectivele turistice unde este nevoie de rezervare in prealabil, agentia va percepe o taxa de rezervare;
12) efectuarea partiala sau integrala a oricarei sume prin intermediul bancar reprezinta acceptarea pe deplin a termenilor si conditiilor prevazute in contractul de prestarii servicii turistice (disponibil pe site – recomandam citirea acestuia); turistul isi asuma ca este apt pentru calatorie si nu necesita asistenta specializata (cazuri medicale/ dizabilitati). Turistul aflat in situatie atipica (medicala sau de necesitate speciala) este obligat ca notifice in scris agentia cu privire la situatia personala inainte de inscriere si sa ceara acordul pentru participare. Ne rezervam dreptul de a refuza participarea persoanelor care ca urmare a situatiilor speciale pot pune in dificultate derularea programului turistic, afectand astfel toti participantii la calatorie.
13) transportul se va realiza cu autocare turistice de diferite marimi in functie de numarul de turisti participanti la program; turistul are obligatia respectarii conditiilor de transport persoane disponibile pe site (recomandam citirea acestora).Transferul turistilor din alte localitati se face cu microbuze moderne, functie de numarul de pasageri. In mijlocele de transport sunt interzise fumatul, consumul de bauturi alcoolice sau substante stupefiante. Ne rezervam dreptul de a nu imbarca sau de a debarca (dupa caz) pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca conditiile de transport persoane, fara rambursarea costurilor de transport. Pasagerii se obliga sa achite catre compania de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
14) transbordarea se efectueaza pentru un minim de 8 persoane pentru fiecare localitate de transfer; pentru un numar mai mic de persoane, transbordarea se efectueaza in conditii speciale comunicate de agentie (tarif si durata);
15) prezentul program este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat si se completeaza cu informatiile precontractuale disponibile pe site (recomandam citirea acestora). Recomandam incheierea asigurarii storno pentru a va proteja inainte de plecare (in cazul anularii calatoriei) si a asigurarii medicale pentru protectie pe durata derularii programului turistic (in cazul unor situatii medicale neprevazute).
Imbarcari din tara:
NOTA transferuri: Transferurile din tara se efectueaza cu minibus sau autocar in functie de marimea grupului . Ora de transfer se va comunica in functie de localitatile de preluare si se vor grupa toti pasagerii pe traseul respectiv catre Iasi / sau localitate de destinatie (in cazul efectuarii transbordarii pentru mai multe curse, durata asteptarii masinilor de transfer poate fi de maxim 2 ore). Pentru imbarcarea din tara, transferul se achita si se confirma cu cel tarziu 5 zile inainte de plecare. Tarifele sunt per persoana dus- intors, iar in cazul in care transferul se efectueaza doar pe un sens, se va achita jumatate din tariful corespundator rutei.Suceava – Pascani sau Roman – (Benzinarie OMV) Dus-Intors – 150,00 lei
Gura Humorului – Pascani sau Roman – (Petrom) Dus-Intors – 150,00 lei
Piatra Neamt – Iasi sau Roman – (Benzinaria OMV) Dus-Intors- 150,00 lei
Targu Neamt – Pascani sau Roman (Benzinaria Mol) Dus-Intors 100,00 lei
Botosani – Iasi (Benzinaria OMV) Dus-Intors – 150,00 lei
Vaslui – Roman sau Tisita (Benzinaria OMV) Dus-Intors – 150,00 lei
Campulungmoldovenesc – Pascani / Roman – (Parcare Lidl) Dus-Intors- 150,00 leiConditii pentru ANULARI, PENALIZARI:
a) 30% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii.
b) 70% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face in intervalul 30 zile – 16 zile inainte de plecare.
c) 100% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 15 zile inainte de plecare.
d) 100% din pretul pachetului de servicii pentru neprezentarea la program indiferent de motivul invocat.
e) 100% din pretul pachetului de servicii cand calatorul nu poate pleca in calatorie pentru ca documentele personale necesare efectuarii calatoriei nu sunt complete sau nu sunt conforme cu cerintele normelor legale in vigoare, cand calatorul este intors de la granitele Romaniei de catre politia de frontiera din motive ce nu tin de agentie sau calatorul nu este acceptat de catre organele de frontiera din tara de destinatie (valabil pentru calatoriile inafara Romaniei).
f) 100% din pretul pachetului de servicii pentru in cazul in care plata pentru serviciile turistice interne a fost facuta partial sau integral cu vouchere de vacanta.
g) 100% pentru biletele de avion.Nota: In situatia in care masurile luate de catre autoritati impun restrictii de calatorie care ingreuneaza sau fac imposibila executarea pachetului de servicii de calatorie, turistul va beneficia de un VOUCHER emis de ALISEB TOURS ROMANIA (considerat anexa la contractul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie, pentru intreaga suma achitata). Voucherul poate fi utilizat timp de 12 luni de la emitere, integral la efectuarea uneia sau mai multor rezervari pentru orice pachete ALISEB TOURS ROMANIA in calitate de organizator. In cazul utilizarii VOUCHER-ului pentru mai multe pachete turistice, acestea trebuie comunicate simultan.